inställd träning..

Innebandyn blir just nu och har under rätt lång tid blivit lidande. Den hinns helt enkelt inte med.
Det är de där med bestämda dagar och bestämda tider, de fungerar inte riktigt i min helt ostabila vardag.
Har aldrig en tid att säga när jag slutar, utan slutar alltid när de finns möjlighet och gå osv...
För mig passar det bäst att gå och träna när jag kan & det är ju inte så lätt i en lagsport :P

Var påväg och sluta innebandyn men då tjejerna verkligen ville att jag skulle pröva igen och jag verkligen gillar både laget och sporten så tänkte jag ge det en chans till. Det börjar dock med att jag idag fick ställa in träningen.
Då jag kom hem för en stund sen efter en 9hs-jobbdag för 6e dagen i rad. Slutade dagen med att försöka få in personal inför helgen då jag fick 2 sjukskrivningar inför imorgon, 2 inför lördag, 1 inför söndag och 1 inför måndag. Skoj!

Hjärtklappningen jag kände innan jul pga stressen är nu tbx. Inte skoj.

Nu blire och äta mat och dö i soffan för att köra 7e dagen i rad imorgon, håller alla mina tummar för att jag ska slippa jobba helg!!
Ägnar nog kvällen åt och kolla in herrarna i handbollsvm-premiären. Ska bli spännande o se hur de går.


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0