motivation..

fick ju igång motivationen där ett tag och skrev 1 inlägg om dagen iaf.. Men sen tappade jag det helt när jag försökte starta en ny blogg. Tänkte skapa en ny där jag inriktar mig mer på träningen.
Men då de sket sig när jag skulle ladda upp min enkla (fula) header jag gjort så tappade jag humöret.
Respekt åt dom som är duktiga på sånt & som har de tålamodet.
Jag tröttnar och lackar ut Diiiirekt.

& det just nu gör att jag tappar motivationen för och skriva och de e trist, för skulle vilja dokumentera min träning.
Så någon som har lust och hjälpa kanske? :)
Anna kanske? du e ju duktig på ps ?? ;)

Skriv en rad!
Postat av: hedwig

hej! läste att du va på gruppintervju på espresso house för två år sen. ska på en sån nu på måndag & undrar om du kan berätta lite om hur det går till? tack tack tack! :)

2011-03-10 @ 22:42:00
Postat av: j

hål i naveln? då hittar du fina och unika navelsmycken hos mig för endast 50 lappen. kram

2011-08-11 @ 22:08:03
URL: http://karppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0