öka i vikt.

Jag älskar när man inte tränat styrka på länge och när man väl gör det inser man att man kan öka vikter ifrån förra gången ändå =D

Idag blev de 10 min cykling och 10 min stepmaskin som uppvärmning.
Därefter styrka. Varvade ben med bröst och armar.

Ökade från 70 till 80 i benpress :) Yeii.
Körde 3 set om 10 reps.



Nu blir de en dusch och sen lasagne, får dock se hur den blir då jag insåg att jag inte hade mjöl hemma fick jag göra såsen utan mjöl så den blev helt rinnig. :P men men, är staaarving så äter typ vad som helst just nu.

Skriv en rad!
Postat av: Sandra

Hej!

Kul att du hittade till min blogg :) Min målvikt var 60 och startade på 68,3 så när jag "gick i mål" har jag 59,6 på vågen. Stolt! Vad siktar du på då?

/Sandra

2011-01-12 @ 22:11:02
URL: http://traningsvaskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0