träningsblogg...

Funderar på att göra denna bloggen till en träningsblogg..
Mitt liv handlar ju mkt om just träning och det är ett bra sätt för mig att själv hålla koll på förändringar osv..
Måste först å främst sätta mig och göra en ny header, men är så värdelös så blir uppskjutet hela tiden! =D

Nu ska jag packa ihop lite badkläder, jag, anna och vilda ska dra iväg och simma.
Ska bli riktigt skönt faktiskt och få ta några längder, har sån träningsvärk i kroppen så kan va skönt och sträcka ut lite. Hade planerat och köra löpning nu på morgonen, men är inte sugen på den långa promenaden till gymmet just nu då det krääääksnöar utanför.
När är det dags att det slutar? Jag ÄLSKAR snö, älskar jul, allt. Men efter nyår då får det gärna va bra.
Vill gärna att snön ligger kvar tills typ mars, men de behöver inte komma mer.


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0