2 veckor

Nu har man varit göteborgare (om man nu kan kalla sig det) i två fulla veckor.
Känns som man varit här i en evighet, men på nått sätt känns det som man kom igår.
Som jag tidigare nog har nämnt så känns det som att vi är här på semester & att vi snart ska åka hem härifrån. Men det ska vi ju inte.. Vi bor ju faktiskt här nu.. Men de är fortfarande konstigt.
Hur länge ska vi bo här lixom (?)
   Det fungerar jättebra, skönt att slippa bo hemma, underbart att få bo med min plutt på riktigt och skönt att ha egen lägenhet.. Negativt? Inga vänner här... :/ & jag saknar dom!

Men idag är det bara 6 dagar kvar till min älskade favorit Maria (!) kommer hit ! Är så jävla lycklig över att hon snart kommer ner till oss & hälsar på .
Prata skit, dricka kaffe, ta någon drink, ett glas vin, mysa & äntligen få någon att se hur mysigt vi fått i vår lya =D
Är lite trist att ha shoppat loss på ikea några gånger, massa andra affärer, fixat, donat, borrat, skruvat och mysat till de.. Men vem ser det ? & vem säger "åh, vad mysigt ni har" ? Hmmm....



Lite småbilder, dock innan vi var färdiga..

Isch, just nu är jag så mätt så jag snart spricker... Älskling lagade god middag till mig =D Klyftpotatis, kött (för mig vegetariskt), smaskig sallad, vitlökssmör & vin.. Smaskens ! :)
& i kylen väntar 1½ liter glass :D Haha nejdå, vi svullar inte ...

Ikväll blir de lugnt, som de flesta kvällarna här nere har varit & nog kommer bli framöver oxå=D
Har ju lixom inga vänner å hitta på något med.. å gå ut och festa själva.. nej, de låter inte så roligt.. Vi har självklart varit & bowlat.. (det är ju vår specialitet) men annars blir det mest lugnt med film & chips.. Men det är mysigt det med ! (& gott!)

Åååå Maria, jag räknar dagarna!!

Skriv en rad!
Postat av: malin

Gummsan så fint ni fått det :)

2008-02-10 @ 09:45:19
URL: http://lovstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0