Alla hjärtans dag

Första alla hjärtans dag med min älskade sambo!
Men fler kommer de å bli.

Har nästan gått å blivit romantiker .. När älskling vaknade, vaknade han upp till små lappar utspridda i lägenheten. "godmorgon älskling" på nattduksbordet, "du är finast" vid tandborsten, "snyggast, sexigast och charmigast" på morgonmackorna, "jag tänker på dig" i matlådan & "ha en bra dag" på dörren.
Även ett stort fint kort med texten:

"Att vakna varje morgon
till en himmel som är blå
att få känna riktig lycka
är förunnat väldigt få
men jag har haft den lyckan
att jag har träffat dig
och det är det jag vill säga...
att du är bäst för mig"

& chockladhjärtan.

Sen när han kom hem var det såklart röda rosor på bordet och en "kärleksförklaring" bok.. Väldigt fin och rolig bok, man får fylla i massa saker i den.. Tror jag tyckte den var roligare än han men men =D
Sedan fick han en fin tröja oxå =)

Å när min plutt kom hem fick man fin rosbukett, chocklad å supersött kort =)
Sedan blev det middagsmys, baugetter, skagen, marinerade vitlöksklyftor, aioli & vin mm..
Och jordgubbar & champagne..
Sedan var ju meningen att vi skulle äta ost och kex men jag var så jävla mätt så jag knappt kunde röra mig.. Medan älsklingen åt i 5 timmar i sträck ungefär :D Hungrig rackare.
Men men, mysfaktorn var hög!!

Är så glad att jag har dig !
image12
Jag älskar dig!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0