Åter igen

helg. denna vecka gick så fort så jag hann inte med..
Maria lämnade mig i måndags å sen bara rullade dagarna förbi.. Skönt det för då går det fortare tills vi ska åka hem =D
Snart nedräkning förtusan.. Ska bli skönt att få komma hem å kika en liten sväng.
Men lite trist att vi bara hinner med en helg.. :S
Å vart ska man bo nära man åker hem(?) :D

Igår efter jobbet så åkte vi å handlade middag.. potatisgratäng, kött (för mig köttfritt kött) sallad å såklart vitlökssmör :) mumma.. Älskling lagade middan medans jag visst slumrade till i soffan :D
Sedan blev de let´s dance och sen sova sängen.. Christer hade redan somnat vid den tiden.. fasligt tröttö så hamnade i säng redan vid 11:D
Men de resulterade i att jag vaknade 07.50 imorrse oxå.. men tvingade mig själv att somna om !
så lite innan tio klev man upp..

Så nu får man se hur denna dag utformar sig...

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Ni ska bo hos mig såklart =)!

2008-02-23 @ 12:59:29
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0