De e la goa gubbar!

Då är man göteborgare numera då. Över en vecka i göteborg har gått och hör å häpnad, jag trivs hittills.
Det är lite ensamt och man har inga vänner men vafan :D Det får la duga .. vad ska man göra(?)
Hittills har jag typ jobbat hela tiden så kanske är mycket det, får hoppas på att det fortsätter då :D
Trivs ju på jobbet å det är ett stort +.

Mys som tusan har vi fått i lägenheten iaf :D
Rundor på Ikea och alla andra miljontals butiker... roligt roligt.
Men nu e vi klara, lagom när pengarna börjat tagit slut.. så nu får vi leva på att vi har det så fint ett tag:D

Maria min älskade favorittjej kommer ner fredagen den 15 februari! Jag är så himla överlycklig!
Om det är någon jag saknar att träffa var & varannan dag så är det denna tjej! & vilken tjej oxå! :D
I can´t wait honey!


Något jag saknar otroligt mycket oxå är min kära familj. Vem hade kunnat ana?=)
När jag bodde i Åre saknade jag dom inte alls på samma sätt, men då visste jag oxå att jag en dag skulle åka tillbaka. Nu vet jag ingenting... hur länge ska vi bo här? När är semestern över? för de känns lite som att man är på semester, att vi snart ska packa och flytta tillbaka.. Men verkligeheten är att vi inte ska det, eller?

Lillasyster, Mamma, Janne, Hampus, Fernando (hunden) & Nöffa (katten).... Jag saknar er!!

Maria(!), Sara & Lina! Er oxå, isch.. men ni kommer ju snart väl ? =D

Sjukt underbart att vara sambo iaf ;)


Skriv en rad!
Postat av: Maria

Ser fram emot att få se resultatet av erat shoppande =). Ska bli så jävla kul att komma ner.
Saknar dig häruppe :S.
Men ses snart..
Ha de ´gött´ så hörs vi och ses snart ;).

2008-02-06 @ 18:50:56
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0