ensamhemmafredag.

& det är inte något jag tycker om... Som de flesta vet så avskyr jag att vara ensam.. allra mest på en fredagskväll.
Så sitter här i min ensamhet, ska kolla på "så ska det låta" & äta min älskade grillchips! (estrellas såklart!)
Christer är ute med jobbet å bowlar.. Avskyr att vara utan honom, så detta är en av dom få gånger jag faktiskt vart utan honom & hoppas inte på många fler :)

Nu är det inte många dagar kvar tills vi ska hem och hälsa på. om 6 dagar åker vi , fab!
Ska bli skönt att få komma hem, till en välkänd miljö.. Umgås med vännerna, gosa med familjen & festa!
Fira min äldsta vän, Loppan som blir 20.. Kan du tänka dig gumman? Vi blir 20, vi var 5 när vi först träffades.. vi har förtusan silverbröllop typ? ;) lr hur många år är det då(?) Många år är det och många fler kommer det bli!

Å sjuk börjar man bli oxå, så det är väl lite skönt att bara få ligga här själv i soffan å tycka synd om sig själv, haha!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0