ensamvarg?

Kattkvinna? vad ska man bli.. är ensamt utan vänner & familj... :(

Hatar å vara ledig, iaf när christer jobbar.. det suger.. Är sjukt tråkigt att bara sitta hemma o glo.. Å har ingen större lust att gå ut heller, vart ska jag gå? :P Hittar ingenstans. Inte roligt att shoppa lr fika själv direkt heller :P
Min förra lediga dag ägnade jag mig åt att tvätta & vattna blommorna, idag ägnade jag mig åt att städa & diska, imorgon väntar tvätten. Ack så roligt.. :) Men imorrn ska jag även jobba, men då när christer är ledig.. Typiskt :P

Så som jag längtar tills Maria kommer !!
image23
Gammal bild från "halloweenhysterin" som maria skulle uttryckt sig :D
du&jag!

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Jag längtar också, massor =). Det ska bli så kul. Jag kommer gardera mig med kamera så du ska va beredd på att bli fotad i mängder ;). 2 dagar kvar, ses snart =)! Love

2008-02-13 @ 01:38:29
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0