Hata göteborg.

Nej blev ingen utgång igår heller.. då det stället vi skulle gått till hade indiepop så ville vi inte dit.. så efter att varit på en förfest i typ 20 min så drog vi till avenyn där jag visste att jag aldrig skulle komma in, ville inte ens prova..
Så christer gick fram å fråga vakten vilken ålder de va å de resulterade i 25... så de sket man i och åkte hem..
Åter igen fick jag bevis på att detta är en usel stad & det gör att jag längtar hem mer o mer.. Eller inte hem,
men varför kunde vi inte flyttat till sthlm?

Stockholmare gillar inte göteborg!

Det är bra tur att jag älskar dig så mycket annars hade jag aldrig klarat av att bo här...

image26

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0