tankar

om melodifestivalen. Är lite sent ute jag vet men jag såg reprisen på helgens igår då jag missade de förra lördagen. Och läst lite om hur det var och vad folk tycker och tänker om dom som var med.
Bland annat läst massa skit om Amy Diamond, att hon ser så liten ut och att hon borde mogna på sig och se mer vuxen ut. Vafan hon är 15 år ! Och jävligt grym!
Det är stor skillnad på hur hon ser ut nu och hur hon såg ut när hon var 13(!). Hon ser mogen ut för sin ålder, jävligt söt tjej!
Hennes låt var bra och man gungade med, hon äger scenen helt sjukt bra för att vara så pass ung. Inte många som kunde gjort det där som 15åring. Nej de flesta var jävligt mycket omognare än var hon var.
Läste att det bara är pedofiler som kommer gilla henne.. Det är en sjuk tanke!
Jag gillar henne! Och jag är säker på att det är andra, NORMALA människor som oxå gör det!
Jag säger bara en sak, skicka henne till eurovision!  Trots att Carola är med som är klart bäst så tror jag mer på amy denna gång.
Carola vann som 16åring, jag tror på att Amy kan göra desamma!

Åh, blir så irreterad !  :D HEJA AMY!


Och övrigt så är min Maria här hos oss i Göteborg.. wonderful!

Skriv en rad!
Postat av: Maddis

Hej flisan =) så det är i gbg du håller hus =) Det förklarar vrarför man inte sätt dig på hundra år =)
Finns bilder på min och Fredriks lilltjej i bloggen.
Take care

2008-02-18 @ 22:58:39
URL: http://snuttan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0