tidsfördriv.

Eftersom älskling ligger å kollar på house som jag gav tillåtelse till efter att han spelat ett parti yatzy med mig så har jag oerhört tråkigt.
Så detta blir mitt 3 och förhoppningsvis mitt sista inlägg för idag =D

Allmänt nonsens:

1. Hur gammal är du om fem år?
- 24, usch hemska tanke.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Christer & mitt yatzyspel.
3. Hur lång är du?
- ~1.60
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Wallander, bröderna.
5. Vem ringde du senast?
- Hem & Janne som svarade.
6. Vem ringde dig senast?
- Mamma.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
- "Tack desamma älskling. Ja jag ska, hehe, love you. puss puss" Av sara.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Skicka sms,
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
-  Ingenting
10. När såg du senast din mamma?
- 3 veckors och 3 dagar sedan. saknar!
11. Vilken ögonfärg har du?
- Blå
12. När vaknade du i dag?
- 10.48 av att mamma ringde.
13. Vilken är din favoritjulsång?
- Carolas julskiva.
4. Vilken är din favoritplats?
- Poolen en varm sommardag.
15. Vilken plats föredrar du minst?
- en plats där man är ensam.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
- med ett skrikande barn runt fötterna.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
- att min familj skulle lämna mig.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- christer.
19. Hur stor är din säng?
- 180.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
- Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- med
22. Hur många kuddar har du i sängen?
- 7
23. Hur många landskap har du bott i?
- öhm, 4 kanske.
24. Vilka städer har du bott i?
- Stockholm (Solna, Sumpan, Huddinge), Gnesta, Åre, Göteborg.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- sockar
26. Är du social?
- väldigt social.
27. Vilken är din favoritglass?
- häägen dazs. Godaste någonsin!
28. Vilken är din favoritefterrätt?
- estrellas grillchips.
29. Tycker du om kinamat?
- sönderätet.
30. Tycker du om kaffe?
- älskar det.
31. Vad dricker du till frukost?
- kaffe
32. Sover du på någon särskild sida?
-  högra
33. Kan du spela poker?
- kan jag göra.
34. Tycker du om att mysa/kela?
- det e kosigt.
35. Är du en beroendemänniska?
- sjukt beroende. yatzy just nu.
36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
- Nej, men malin dagen innan.
37. Vill du ha barn?
- framöver, ja.
38. Kan du några andra språk än svenska?
- engelska. lite finska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
- ja.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
- bassängen.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
- kläder
42. Äger du dyrbara smycken?
- ja för mig är dom det.
43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
- oj måste man välja ett?
.44. Kan du rulla med tungan?
- ja.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
- Janne.
46. Sover du med gosedjur?
- Christer är min gosebjörn!
47. Vad har du för ringsignal?
- Måns selmerlöv, brother oh brother.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Nej de brann upp då mitt hus brann upp då jag var 2 år.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Våran filt.
50. Flirtar du mycket?
- nej.
51. Kan du byta olja på bilen?
- hm nej, men jag vet var stickan sitter :D
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- nej men nästan.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
- kommer inte ihåg vad den heter, men sjukt sorglig sann historia.
54. Läser du dagstidningen?
- nej.
55. Prenumerera du på någon veckotidning?
-Nej
56. Dansar du i bilen?
-självklart.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
- the voice
58.vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- jobbtider.
59. När var du i kyrkan senast?
- studenten.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
- PG! han är den bästa av dom alla! kommer aldrig glömma honom!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
- en natt.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
- christer.

Så nu var de klart. om du har läst hit så lägg en kommentar så får jag se vem som har ett lika tråkigt liv som jag =D

Skriv en rad!
Postat av: Maddis

Okej där ser man :D hehe.. men det blir nog bra :D

2008-02-20 @ 09:26:48
URL: http://snuttan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0