Tråkmåndag

blev trots allt en helt okej måndag alldelles nyss när jag hörde ett brev ploppa ner i brevlådan.. ÄNTLIGEN!
Marie Picasso is back! Nu har jag fått min efterlängtade skiva som jag glömde därborta i Gnesta..
Är så lycklig, gillar verkligen henne, hennes röst & hennes underbara skiva. Så nu kommer den gå runt, runt, runt igen... Varsegod att börja lida igen älsk ! :)
Med i detta paket kom även usbminne med lite efterlängtade bilder.. fick en hel del men saknar oxå många.. Men dom får jag ta vid hemresan som nog blir den 6 mars istället, då doktorn ringde idag och ville att jag skulle komma in och ta lite prover..
Något är fel med mig & nu ska här ta redas på vad...ska bli skönt att förhoppningsvis få ett svar..

Men för övrigt så är det tråkmåndag & man sitter åter igen här i sin ensamhet.. Har diskat&plockat undan lite efter helgens stökeri.. Ska snart dra en sväng med min vän dammsugarn oxå.. Skojj!


Marie Picasso - winning streak.
"Rejected to the bone I started out on my own.
So many disbelievers, I tried to win them over.
I struggled through the day, just tried to find my own way.
Untill I met my saviour, untill you won me over.
Now it´s you and me on a winning streak, got a feeling we do belong.
To this magic spot, right here at the top, with a feeling we can´t go wrong.
Cause it´s you and me on a winning streak, it´s were i love to be,
cause as long as your with me it´s a winning streak!"




Tjejer jag saknar er & våra konstigheter! Ni är dom allra bästaste!

Skriv en rad!
Postat av: Roger

hihi så skojj att allting går bra =)..hoppas ni trivs i göteborg och framför allt med varandra =).
lycka till med allt..kram/18

2008-02-25 @ 21:30:03
Postat av: Maddis

hej hej, ingen aning, den bara fanns där :haha
joda vi mår bara bra

2008-02-26 @ 09:51:29
URL: http://snuttan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0