tröttonsdag

Idag har man jobbat, blev som vanligt lämnad ensam efter ett tag.. Får en telefon sedan går all personal på möte.. haha inte första gången om man säger så.. å ALL personal försvinner, servis,kök tillomed disk så ingen man kan fråga om nått.. Men man löser de ju fint.. :)

Är sjukt trött idag, tror jag håller på och drar på mig en förskylning o nu är absolut den tid jag inte behöver en.. ! Den kan komma till helgen isåfall då jag bara ska vara hemma å slappa.. På fredag kommer jag bli helt själv hemma:( Ja jag har varit det förut men inte en fredagskväll.. Christer ska ut med jobbet å bowla.. Usch säger jag :/

Imorrn blir en hektisk dag..

Men nu blir det lite tidsfördriv då jag är tvungen att titta på "americas funniest homevideos" , det ändå roliga med det är christers skratt.. han skrattar verkligen som mest när han ser på det.. Så jag själv kan inte hålla mig :)


Tidsfördriv

Skulle du hellre..
Pierca näsan eller tungan? - Tungan
Vara seriös eller rolig? - rolig, gillar inte att vara seriös..
Dricka röd eller grön mjölk? - blå mjölk!
Brinna upp eller drunkna? - Drukna, det sägs ju vara en härlig upplevelse.

Svara ärligt..
Tycker du om någon? - Älskar mitt hjärta!
Sol eller måne? - Sol
Vinter eller höst? -vinter MED snö!
Vaniljglass eller chokladglass? - Äter inte glass, äter häägen dazs!

Har du de senaste 24 timmarna..
Sjungit? - Självklart.
Blivit kramad? - Japp.
Känt dig fånig? - Nej.
Saknat någon? - Saknar många för det mesta!
klippt håret?- nej
Gråtit? - nej.
Ljugit? - nej
Blivit kysst? - ja.

Om mig..
Hur mycket är klockan just nu? 18.50
Fullständigt namn? - Maja Felicia Norman. 
Hur vill du bo? stilrent & snyggt.
Hur många barn vill du ha? två.
Vill du gifta dig? - spelar ingen roll, bara för festens skull isf.
Rullar du spaghettin? - nej skär den i småbitar.
Har du ätit sushi? - Favoriten!
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Inga flingor.

Grejer..
Har du blivit jagad av polisen? - Nej
Har du en hund? - japp min älskade & bästa Fernando.
Sover du helst själv eller med någon? - med min älskling.
Tror du på spöken? - ja.

Skriv en rad!
Postat av: Maddis

Haha men Greys går på 5an :P och vi har ej orkat söka fram den :P haha

2008-02-27 @ 20:16:13
URL: http://snuttan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0