Sista dagen..

- "Tiden går fortare ju äldre man blir" . Det har man ju hört av alla äldre i alla sina dagar..
Men vem tusan trodde att det var sant?! - Ja inte jag iaf. Men det som skrämmer mig är att det faktiskt är så.
Tiden går så jävla fort, jag hinner ju knappt med.
Det känns som det var nyss man sprang runt på Frejaskolan & trodde man var coolast i världen, det känns faktiskt inte heller såå länge sedan man gick på låg&mellanstadiet och hörde om syskon och andra som gick i 1:a ring, och man tänkte typ woow, så gammal kommer jag aldrig bli.
Men sen helt plötsligt så hade man tagit studenten för snart 1 år sen.
Vad händer med tiden?

Det jag hade tänkt med det här var att tiden snart är inne för att flytta till Göteborg. 1 dag kvar. & den tiden gick fort.
Började prata om att flytta nångång i november (?) och nu 25e januari är mitt rum fyllt med kartonger som väntar på att få hoppa in i lastbilen.

Men, det bästa är att jag börjar se fram emot det nu. Det kommer bli tungt i början men när man börjat känna sig "hemma" lr ska jag säga "go & käck" så kommer det nog bli helt fantastiskt=)
Ska ju iaf få bo med min favorit & det är iaf ett + !

Imorgon blir vi sambos älskling!

image13image12

Skriv en rad!
Postat av: Michaela

Jag lovar dig felicia det kommer gå så jävla bra, skit tungt i början som du säger men som kommer du förstå att vänner och familj kan alltid komma och hälsa på.
Börja nytt med din kille, i en underbar stad, det är ju helt underbart.

Den 13-15 mars kommer jag ner och tänker sno dig för en kväll allt..

Kram på dig / Michaela(marias vän)

2008-01-25 @ 16:06:28
URL: http://maiki.bloggspace.se/
Postat av: Maria

My love, ser fram emmot att komma ner snart =).
Vad kul att det känns bra! Lycka till i morrn ;)
Du är en stjärna !
Love =)

2008-01-29 @ 03:09:11
Postat av: Loppan

Saknar dig gumman! Hoppas att allt går bra där nere! Puss

2008-02-01 @ 10:41:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0