är det solen jag skådar?

Tror nästan det är så att solen är påvägg att titta fram.. Blåser iofs som tusan så är nog ändå inge skönt.. men iaf.. :)

Ida blir de jobb igen, men skönt nu har jag två kortpass på raken efter mina 4 längre pass.. Sen e de bara fredagens pass kvar sen ledighet :)
Det är grymt skönt att kunna uppskatta ledigheten!

Har börjat pyssla lite med min scrapbook som jag ska ge till mitt hjärta på vår 1års dag..
Blir nog jättefint.. men det är svårt.. har svårt att bli nöjd så blir typ missnöjd ändå :S
Jag är inte en såndär pysselflicka riktigt ! :D

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Du kanske inte är pysslig, men du är både finurlig och fiffig. Det kommer att bli toppen :)!

Love !

2008-07-01 @ 22:59:38
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0