bara halva jag.

Nu är jag hemma.. Ifrån mitt hjärta..
Tusan vad jag saknar honom! Trodde inte jag skulle känna såhär kraftigt men usch..
Fällde några tårar tillomed när han lämnade mig vid tåget igår.. :/
Snutt, hur ska vi klara detta??

Idag har iaf dagen bestått av väldigt tidig morgon. Vaknade 05:40.. ganska onödigt tycker jag :D
Väckte hela huset runt 7 hehe :) då hade jag tråkigt och kände mig ensam..
Sen har jag och pumah följt med sophie upp till sthlm..
Hon var så duktig på tåget, låg bara tyst och stilla!
Sen i stan var hon lite uppspelt men inte så konstigt då det var proppat med folk, men hon skötte sig superbt iaf!

Nu ligger hon och sover helt utslagen, så jag tänkte nog passa på att ta mig lite sömn jag med :D



Utan dig är jag halv!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0