Hur svårt kan det va?

Förvirrad & Förbannad!

Tankarna går på högvarv just nu, vad fan är det som har hänt?
Varför?

Hur ska jag göra? Vad är det som är så svårt och förstå?
Åh, vet inte vart jag ska ta vägen!

Skriv en rad!
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans: -Gumman, hur många killar hade du innan mig?



Det blev tyst en lång stund… Då säger killen: -Förlåt mig gumman jag har väl inte sårat dig med min fråga eller?



-”Nej då”, svarade tjejen. “Jag räknar fortfarande.”

2008-07-19 @ 08:40:56
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0