sjuk,pyssel & snart gammal..

Så har man åkt på en förskylning, inte kul när det faktiskt börjar visa sig ute att det är sommar..
Rethosta är ingen favorit, och speciellt inte när man vaknar av det på nätterna! Nej fy bubblan!

Men har ändå ägnat lite tid åt solning på balkongen idag, kanske inte det bästa men vad gör man.
Har nyss varit och handlat lite mat och en ny ampel till mina hängpelagoner. Så nu har dom fått blivit planterade där och när älskling fixat en krok som jag kan hänga upp den så kommer dom att göra sig fint där på balkongen bland de andra blommorna.

Han håller nu på att borra upp en efterlängtat hylla, har snart bott här i 2 månader, men har inte kommit iordning ännu.. Mycket som måste fixas och donas med.. Jobbigt värre, men är värt det när det blir fint :D



Olas bebis har inte kommit idag, kanske imorrn lr kommer den att komma på min födelsedag iaf?? :D

Skriv en rad!
Postat av: Heidi

nämen..gå in på sicastyle.blogg.se o rösta fram mig som månadens blogg.

Ha en monsterhärlig kväll =)

2008-07-24 @ 19:03:49
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0