snart så

Nu för tiden ägnar man den mesta tiden å jobbigt.. å när man inte är där ligger man hemma och är död :D
Underbara sommar ?

Men idag tittade iaf solen fram så blev en riktigt skön lunchrast i värmen!

Bokade även biljetter igår & nu är det bara 3 dagar kvar tills jag åker hem en hel vecka :D Ska bli skönt, men kommer sakna mitt hjärta så sjukt mycket.. Förstår inte hur jag ska klara mig riktigt.. :S har typ vart ifrån varandra 3 dar sen vi träffades och då inte i sträck.. och nu 7 dagar i sträck utan min älskling brevid mig när jag går och lägger mig? doh. jaja.
Kommer ju iaf ha min favoritpumah :D

 sommaren ger en sånna bra möjligheter till snygga kläder! älskar det!


Ska passa på och träffa min kära vän Ola oxå innan hennes bebis ploppar ut :P Kanske blir det den veckan jag är hemma:D
    


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0