då har jag oxå avklarat magsjukan.

Fredagen ägnade jag åt att umgås med Emma, vi trallade runt i solna c och sedan åkte vi till ikea med våra män.
Sedan begav vi oss hem till mig och christer och de blev idol.. Jag hade mått rätt konstigt hela dagen och jag fick svaret under idol svaret om var som var fel. Det var tydligen min tur att få kräksjukan..
Så de blev att "slänga ut" emma och martin för att dom inte skulle bli smittande och sedan blev de toakramande typ varannan timme hela natten.

Så typiskt mig att få magsjuka när jag äntligen skulle börja jobba. Nej de blev till och ligga i sängen typ hela lördagen.
Idag mår jag bättre, ska snart gå ut och äta middag med pappa, eventuellt någon tjej till honom, min bror och mitt hjärta. Ska bli spännande, första gången christer träffar min pappa. Inte många av dom jag känner som gjort de.

 Jag älskar julpynt, julmys, julklappar, julmusik & allt som har med julen att göra!


Skriv en rad!
Postat av: Johanna.B

Åh va härligt det ser ut med julpynt. Imorgon blir det jul hemma hos mig också!



Kram

/Johanna

2008-11-23 @ 18:36:05
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Malin

hej babe! hur mår du? fy för kräksjuka! Andas inte åt björnlundahållet hjärtat!



Pyss, PS: du har blivit utmanad, se min blogg;)

2008-11-24 @ 21:23:57
URL: http://lovstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0