det är inge roligt

Nej, det är verkligen inge roligt å vara arbetslös. Dock umgås jag mkt med ola och bebis på dagarna så jag är inte bara hemma och glor, men det känns så meningslöst när man inte jobbar på nått sätt..
Jaja, ska ju och provjobba på ett nytt ställe nu i veckan, så kanske blir några timmar där iallafall..

Helgen har iaf varit väldans trevlig. Fredagen bestod av myskväll framför idol med älsk, simon och loppan. Programmet var kalas och de jag gillar hänger kvar! jag var väldans trött (slitsamt att vara arbetslös oxå) så jag somnade i soffan ganska snabbt efter programmets slut.
Lördagen slet jag och mitt hjärta med att få ordning i lägenheten. Massa saker skulle upp på vinden, 6 trappor upp och utan hiss (why??). Blev ett himlans springande upp och ner och mina ben skakade när vi var färdiga.
Sen kom simon, zaka och johanna och vi bjöd på tacos. Satt en bra stund och pratade och hade trevligt, sedan blev de bowling för att sedan återgå till hemmet där de blev med alkohol och sällskapspel.
Zaka och Johanna lämnade oss för att ta tåget hem, men blev utbytta av Carlos och Emma.
Kvällen var väldans trevlig!

Resultatet av trevlig freda och lörda har blivit att vi har legat i soffan hela dagen. Mest pga av mitt hjärta som bara har sovit sovit och sovit. Jag har varit rätt pigg men, tja så fick de bli iaf.


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0