vi är fasiken bill och bull.

Dagen har spenderats med att dela ut cv´n i typ hela stan. Sprang runt med ola på förmiddagen sen åkte vi till Södertälje och kollade linas nya lägenhet.. Den var mysig & hon var tjocker!
Snöade gjorde de oxå, massor! Så vackert och mysigt med snö, dock inte(!) med slask!

Ola och jag var på flumhumör som vanligt & hade skoj. halkade runt i snön, råkade göra mongolidtecken och kämpade oss upp med barnvagnen för en jävla massa trappor.
 åh, där vill jag vara. Nu!


Skriv en rad!
Postat av: Maria

Jag med :))!

Tänkte nog ta mig en tripp till stan nästa vecka och hälsa på dig om du har tid ;)?

Saknar dig gumman.

2008-11-20 @ 02:11:50
URL: http://rusjka.bloggspace.se
Postat av: Malin

Hej babe! I miss you :) Hoppas vi kan ses snart så fort ja är klar me intensivkursen & sådääär! PYSS!

2008-11-20 @ 20:04:16
URL: http://lovstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0