1-3 november närmar sig!

Nu är det klart!
Första helgen i November blir det flytt! No more göteborg!! Stockholm, here i come!
Det är endast 3 veckor kvar, det är helt sjukt.. kommer gå undan.. Jag är lycklig!

[x] Lägenhet är klart, fått nyklar och kontrakt.
[x] Christer har fått nytt jobb.
[/] Jag jobbar på att få nytt jobb.. det ska nog gå bra ;)

Äntligen!


 
Jag har fått ryggskott lr nått.. :S Har så jävla ont i ryggen, fått sjukskriva mig och ligger nu och vrider och vänder på mig i soffan.. gör ju ont hur man än ligger.. Fan oxå!
Kan man få ryggskott som 20-åring?

Skriv en rad!
Postat av: malin

Haha vad morrar du så mycket om? Jag hänger inte med i svängarna!



KUL att christer fick jobbet :) hälsa så mycket från oss!



Ska bli underbart att ha dig i närheten igen gullan! Puss!

2008-10-07 @ 22:19:49
URL: http://lovstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0