Barn-noja.

Verkar som alla jag känner går och skaffar barn just nu. Känns ju nästan som man är gammal ;)
Det är tur att man verkligen inte känner sig redo själv annars skulle man nog lätt kunna falla för grupptrycket. Men det är bra, nu får jag massa bebisar att leka och gosa med utan att skaffa ett själv ;) Perfekt!



Tjejen längst till vänster, Lisa ifrån klassen i Åre ska få en bebbe i feb.



Malin, världens sötaste tjej från Trosa ska ha bebbe snart oxå.



Min låtsas lillasyster ska ha bebis i januari.



Min bästa kompis Ola fick sin lilltös 6/8.



& min storebror och hans fästmö försöker skaffa barn.

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0