biljetter bokade.

Lillasyster ringde nyss och berättade om att mamma köpt biljetter till Idol-finalen. Så det blir jag, lillasyster, storebror och hans blivande fru som ska gå:) Ska bli riktigt roligt!

Han även bokat tågbiljett till min lillasyster då hon ska komma ner till oss nästa torsdag.. alltså den helgen vi flyttar :)
som jag tidigare nämnde, exakt två veckor kvar idag.
Jag slutar mitt jobb på den torsdagen och fredagen ska jag och lilltossan spendera på stan. Ska bli mysigt att ha ner henne, även fast vi nu flyttar :D

Nu blir de hopp i säng! Har skön start på veckan iaf;

Måndag: 07-15
Tisdag: 07-14
Onsdag: ledig
Torsdag: ledig.

Sen hur helgen ser ut behöver vi dock inte gå in på.


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0