bokstavligt talat.

Jag och älskling skämtar alltid när det kommer ett hinder. jag skriker "häck" och så hoppar vi över det.. Nyss hoppade vi riktig häck.. Han fick för sig att vi skulle hoppa över en riktig häck (alltså en sån häck dom finns utomhus, inte en sån som kallur hoppar över) Så jag sprang och hoppa över den, lr tja, nästan, hamnade väl mitt i men ändå ;) haha!
Men han hoppade oxå..

Så nu har vi hoppat häck, bockstavligt talat! ;)


 
Okej, nu kanske jag överdriver lite ;)

Skriv en rad!
Postat av: erika

dessa super coola skor bärs av en världkändis

Gissa vem !!!

2008-10-23 @ 20:56:44
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0