filmer och godis i mackor..

Jag och älskling har haft en riktig seg/soff-dag. Låg kvar länge i sängen på morgonen kollade på en film.. sen blev de ett bad för mig medan christer sov en stund till..
Sen har vi bara legat och kollat på film och ätit massa godis.. Enda vi ansträngt oss och gjort var när vi åkte och köpte pizza och hyrde film ;)
Haha! tjockisar? javisst.. Skönt? som fan!

Först blev det "Rädda Willy" som jag vart så himla sugen på att se.. Så fin film!
Nyss har vi sett "What Happens in Vegas". Riktigt rolig film faktiskt.. Har ni inte sett den redan, gör det!

 Jag vill oxå ha en späckhuggare!

Nu blir det snart dags för att se "PS, i love you". Och som jag har längtat och se denna film.. Läst boken och den var helt fantastisk.. är nu bara lite rädd för att filmen är dålig och den ska förstöra boken.. Men hört att även filmen ska vara riktigt bra.. så vi får väl se :D


Äntligen åkte Yasmina ur idol!

 Dom är så jävla snygga ihop, tror dom skulle bli ett riktigt bra par även i verkligheten!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0