God kväll..

Avklarat näst sista dagen på jobbet och det känns tufft att det är sista dagen imorrn. Vet att jag tjatat om de flera ggr nu, men, det ska bli fruktansvärt tråkigt och lämna alla goingar från jobbet!

Ska alldelles strax gå till bussen för att åka in till stan. Ska ut med några från jobbet en sista gång, ska bli väldans trevligt faktiskt. Kommer dock bli en lugn kväll då jag börjar 7 imorrnbitti.
Missar greys, så säg ingenting om vad som hände!! ;)

Imorrn kommer även lillasyster, det ska bli väldans roligt! =)

 Mm, vad gott det ska bli!
Blev jättesugen på öl tidigare när jag var och köpte sushi till kvällsmat, satt en kille och drack en kall öl, var jättenära att jag gick fram och tog mig en klunk ;)


Skriv en rad!
Postat av: malin

Utmanad hjärtat :) http://www.vibystall.se/wordpress/?p=1537

2008-10-30 @ 13:41:01
URL: http://lovstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0