"i´m a little bit harry" - harry the hamster.

Fy satan vilka håriga ben jag insåg att jag hade igår. Katastrof, har nog aldrig haft så håriga ben förut..

Var tvungen att fråga mitt hjärta om han fortfarande skulle älska mig lika mycket som han gör nu innan jag vågade låta han få känna.. haha! :D

Men nu efter ett varmt mysigt bad men en bra bok så har jag låtit pälsen falla.
Now i´m smooth!

 

 Kan verkligen rekomendera venus breeze.. Tycker det är den bästa som gjorts. Man behöver inget raklödder, utan det e bara att köra direkt..går fort och det gillar jag! :D

Skriv en rad!
Postat av: malin

så den e bra alltså? Då ska jag också köpa den ;) hoho.



Snart ere flytt gullan, då kan vi ses iaf en gång i halvåret istället :D haha nääe fleeera ggr!

2008-10-09 @ 09:43:39
URL: http://lovstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0