idol-feber.

Då har dom sjungt klart.. nu e de bara & vänta till 22.25 för att få se resultatet..
Jag har mina favoriter..
Kevin - ojojoj!! Han äger ju förtusan scenen, ser ut som han aldrig gjort annat.. och så otroligt charmig att jag inte kan göra annat än att tokle när han pratar.
Alice - Så söt så att jag blir grymt avundsjuk! Hon rockar och sjunger som en gudinna! Hoppas verkligen att folk röstar på henne!
Sepideh - Mäktigt! Jag tyckte hon gjorde låten, "I kissed a girl - Katy Perry" bättre än orginalet! Heja heja!

Det är dom jag hejjar på och dom jag tycker är allra bäst.. Men Anna är absolut värd att nämna nu, äntligen ser hon ut som en ung tjej, innan har dom ju gjort den stackars (16-åringen) till en minitant.. Men nu såg hon grymt bra ut och sjöng likaså..

Ska bli spännande och se vem som åker ut.. tror de blir någon av robinarna. Vi får se:D

Skriv en rad!
Postat av: belinda

då år du scrolla ner och inte läsa det jag skrev om rallybrudar nyss- dock skrev jag inte mkt! :P



du får berätta vad du gillade den med!

2008-10-10 @ 23:59:09
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0