ja eller nej?

Jobbpasset idag gick, trots smärtan i ryggen(!), bra.. Det var grymt skönt att det var lugnt som tusan.. Blev en rusch vid 15, men då kvittade det för då kunde man skutta runt och vara glad och säga " nu är det 1 timme kvar " :D
Jag blir så fult glad den sista timmen, skrattar åt typ allt och är bara allmänt borta av lycka.. "nu är det 45 min kvar", "nu är det 44min kvar" haha så illa är det ungefär :D

Hoppas bara nu att min rygg förlåter mig efter det här, 6 hårda pass, 6 dar i sträck.. ojojoj, ajajaj!


Funderat lite på en sak.. Sett rätt många som nu går runt med sockar i stövlarna även iår..
 

Tycker ni att man ska köra med det i år igen lr tjatade vi ut det förra året??


Skriv en rad!
Postat av: malin

hellu gullan! Haha, ja jag vet. men vi har ju bil förhoppningsvis både du o jag då ;) så då kan vi ses ändå =)



Klart man ska köra sockar i skorna, har ja dock gjort de senaste åren :p fast inte över knäna, för ja har så korta ben ju! haha då finns de inga ben kvar av mig :D

2008-10-09 @ 20:43:39
URL: http://lovstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0