Jag e pisst!

Hemma ifrån jobbet, hungrig, kall, trött, smärta i ryggen & arg! ååh frustrerad.. Vet inte ens riktigt varför, men jag bara e det.
14 arbetspass kvar på paley.. faktiskt jättetråkigt ska det bli och lämna tjejerna.. kommer sakna en del väldans mycket!
Som jag har trivts med töserna!
Men, jag behöver verkligen flytta hem nu känner jag.. det tär på mig detta.. Går inte att beskriva, men är sällan glad nu förtiden känns det som.. mest sur och butter och funderar mkt på vilket värdelöst liv jag har..
Mitt liv är ju faktiskt fullt med värdefulla personer, så man tycker ju att jag borde känna lycka. Det kommer nog när jag bor nära er alla igen! Hoppas det iaf, för just nu är det bara usch!.



Blev ingen premiär idag, vädret är så bajstråkigt och jag är så jävla slut.. får bli bio imorrn istället.

Nej, nu måste jag hoppa ner i ett varmt och avkopplande bad och försöka muntra upp mig lite.

Hej svejs!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0