Kärlek till våra största kärlekar!

satt och kikade runt på lite bloggar, då jag hamnade vid detta inlägg kände jag att jag var tvungen och hylla min fyrbenta vänner lite jag med.
Finns ju inget bättre än kärleken till sina små sötnötter. Kärleken till dom är en känsla som ej går att beskriva. Här om dagen ringde en tjej in sig till jobbet och ville att vi skulle hitta någon som skulle ta hennes pass, helt gråtfärdig förklarade hon att sin hund fått cancer, jag led så med henne. Det finns inget värre än när våra små liv skadar sig lr lämnar oss.
Det är en smärta som ej går att beskriva.





Min absolut största kärlek!
Fernando, han har en av dom största platserna i mitt hjärta!



Min gudhund, lilla skruttisen Bella.

   

Familjens nya tillskott & busfrö, Pumah!



Och slutligen våran allas gosegris, Nöffah.

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Ja, usch. Nått av det värsta som finns!!

Lilla Bella är nog glad att hon fick vara med på bild :).

Hon saknar sin gudmatte ;)!

2008-10-22 @ 00:37:39
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0