Livet är härligt ibland.

Jobbat sista passet för denna veckan.. Riktigt skönt med helledig helg, kan inte komma ihåg när jag var ledig en helg sist..  Jag och älsk ska bara mysa hela helgen.. packa lite och tvätta lite men annars blir det bara mys då vi alltså inte haft en ledig helg tillsammans på länge.

Har precis kommit upp från ett långbad med en riktigt bra bok.. Nu har vi tänt massa ljus, öppnat en flaska vin och väntar på att potatiskgratängen, som älskling lagad medan jag låg i badet, ska bli klar.
Smaskens!
Sen blir det Idol och estrellas grillchips såklart;)

Hoppas ni också får en myshelg!


Livet har ingen mening utan dig vid min sida.

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0