men, man får ju spara plats i magen.

Älskling mötte upp mig efter ännu en knasdag på jobbet. Gud vad jag kommer sakna hela Paley gänget! Känns verkligen skittungt och lämna dom. Har så otroligt roligt på jobbet och har aldrig känt känslan att fan va jobbigt att gå till jobbet, för vi har alltid lika roligt! Vi är ett härligt gäng!

men iallafall, han mötte upp mig så gick vi och åt kinamat.. När de var dags för desserten ville han inte ha, för han var för mätt.. Men hallå? man får ju spara rum i magen, för kinarestaurang betyder friterad banan med glass och det måste man ju ha, det är ju därför man äter på kina :P
Men så har jag förätit mig på kinamaten oxå, typ ätit det över 100 ggr i mitt liv, det blir så när man bott över en kinarest.. :D


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0