rösterna ifrån göteborg.

Jag och mamma och janne har alltid en genomgång efter kvällens idol över rösterna från resp. stad :D
Mina röster föll som vanligt idag på Alice och Kevin.. Sepideh brukar få min röst men inte idag, det var inte bra.
Lars? Vad fan var det där? Nu har det gått för långt! Förjävligt!
Johan Palm. Jadu, vad ska man säga.. Kung! ;)
Robin B gjorde en riktig uppryckning och sjöng jävligt snyggt!

Vi får se vem som åker ut, hoppas på lars, men för mig kan lika gärna loulou lr robin e åka ut.

Vad tycker ni?

Skriv en rad!
Postat av: Angelica's plaza

Jag gillade loulou, tyckte hon var grym, var sig själv =) Sephide kan åka tycker jag, hon låter som en kärring när hon sjunger :S så tyckte hon sklle åkt

2008-10-25 @ 10:20:37
URL: http://eunices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0