uppe i tid..

Ja idag vaknade jag innan klockan ens hade ringt.. kompenserar lite från igår då jag vaknade 08.01 och började 08.00 ;)
Hoppar upp i sängen i tron om att jag försovit mig 5 min, springer på toa och börjar smått tänka, vafan va klockan.. springer och tittar och då är den alltså 1 min över 8.. panikspringer in och skriker till christer " jag har försovit mig!!"
08.09 går vi till bilen, då har jag hunnit klätt på mig, sminkat mig, borstat håret och allt..
mm, jag är blixten!

 
Hoppas det blir en lugn dag idag, jag e trött.

Skriv en rad!
Postat av: bella

ja, visst blev man besviken! Trodde den skulle vara värd pengarna, men icke!

2008-10-12 @ 10:27:08
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0