Vill du bli fotad?

Klicka dig in här och gör ett försök du med, vinner du blir jag lite missnöjd bara, det betyder ju att jag inte vann ;) Hittade emelies blogg via min sötaste vän Malin.

Så nu blev de många länkar där, så nu tappade jag väl mina få läsare till dom men, haha, jag e inte bitter ;)

Ledig idag & imorrn. Men ska inte ledighet vara sånt där man längtar till och när man väl får det så ska man göra roliga saker, mysa eller ta de lugnt.
Har jag missförstått allt de helt och hållet?
För mina lediga dagar består utav tvättning, städning & packning..

Påminn mig igen varför jag längtade efter ledigheten?




Medans jag satt här och skrev så hörde jag ett brev ploppa ner i brevlådan, ett litet paket & det var till mig :)
En mascara för att jag svarade på några frågor om glamour ;) Härligt, det gjorde mig lite gladare faktiskt.


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0