Grattis min skatt!



Idag fyller världens bästa pojkvän år! :D Firas lugnt med middag. Hans syster kommer oxå då hon inte var med när firade han i helgen. Paket blir det ju oxå såklart. Han fick den "stora" presenten tidigare. Gokartracing, med skumpadusch och allt ;) Men idag blir det lite kläder oxå.

Idag har jag varit duktig igen. Började morgonen som sagt med squash idag igen. Fasiken vad jobbigt, men idag klarade jag hela tiden utan en riktigt brejk. Konstigt hur fort man kan lära upp sig? Igår orkade jag verkligen inte så mkt.
Men har kraftiga känningar i rumpan idag kan jag lova!
Efter det blev det en tripp till centrum med ola och lilltös. Påväg hem svänger jag förbi emmas jobb och vem hittar man inte där om inte jonas.. Väldigt kul och se den tokern igen! :D Brunbränd som en jävel var han oxå. jättefint! :D
När jag väl kom hem (efter bilskjuts av jonas=D) så blev det att gå ut och gå på en promenad. japp, och sedan blev det även lite sittups när jag kom hem. När jag väl börjar ja då gör jag det ordentligt!

tänkte göra en tårta till christer i år igen, men vi åt såå jävla mycket kakor och bullar och skit i lördags så jag skippade det. Jag har ju dessutom börjat mitt nya liv. igen.

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0