mähn hallå, varför?

Vart tusan tog solen och den varma temperaturen vägen?
Vill ju vara ute och njuta inte sitta inne och ha tråkigt.
Tanken var ju att vi skulle till landet men då mamma och janne blev jättesena igår så orkade dom inte idag.
Så vad blir planen då? Jag som tackade nej till att jobba :/ Kunde jag ju lika gärna gjort det!

Lilltösens nya helt otroligt snygga vagn!

Jag & mitt supercoola gudbarn hänger på fridays & morsan får slappna av med en kall en! :D

Skriv en rad!
Postat av: malin

Hjärtat! Hur måååår du? Snart we have to sees, soon du vet! Hahaha. PUSS

2009-04-06 @ 07:04:06
URL: http://inwe.se
Postat av: sissela

ser ut som du trivs i storstan vännen =) hoppas kissen blir bra också, usch usch!

Har Malins lillatös fått ngt namn än???

vi ses kanske snart!!?!??!

Kram Kram

2009-05-12 @ 21:50:42
URL: http://sisselaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0