Nu då?

Är våren och solen här för att stanna denna gång? Kan man ropa hej än?
Det är iaf underbart.. Livet blir så mkt lättare.
Igår efter jobb 6-12 drog jag hem slängde i en tvättmaskin och sen tbx in till stan. Jag, ola och lilltösen satte oss på fridays. Ola var galet sugen på en öl, så jag fick leka mamma :P
Sen drog vi ut och tog en promenad på djurgårn för att sedan åka tbx in till stan. Då gick jag och fikade med 2 jobbarkompisar, pauline och elena. Helt fantastiska tjejer! :D

Nej nu blir de och kila till jobb och efter jobbet blir de hockey på olearys med pauline.
Heja färjestad! :D

Skriv en rad!
Postat av: anna

HEEEEEEEEEEEEJA HV!!!!!!!!

2009-04-03 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0