så jävla lat..

Ända anledning till att jag inte orkar blogga är för att det e så trist utan bilder.. Men jag orkar inte hålla på.
Då jag inte har någon jävla kamera så betyder de att bilderna e på mobilen, men då jag inte har någon jävla usbkabel som passar min mobil så måste jag skicka över bilderna till christers mobil och sedan lägga upp dom på datorn.. och det orkar jag inte! :D

Men men, idag har varit en underbar dag.. Vaknade upp och gick ut till vardagsrummet där pauline låg, blev att hon sov hos mig igår efter matchen. Matchen sög då vi loosade med 4-1.. Pauline stackarn var sjuk och hängig så hon åkte hem.
Jag drog in till stan med ola och vi och lilltösen knallade runt typ hela sthlm idag.. Var vid odenplan, medborgarplatsen, knallade götgatan ner för att sedan gå ner till slussen, vidare till hornstull där vi gick vid vattnet och sedan vidare bort emot orionteatern.. ja skojja inte vad vi gått!
Men helt sjukt bra & härlig dag!

Mer sådanna åt folket! Man blir så lycklig!

Imorgon blir det mellanpass på jobbet, baristacoachen kommer in så det blir nog skoj!
Sedan är det en ledig helg som väntar. Ska fira christer som fyller år nästa vecka. Ett paket är iaf kirrat!


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0