1 vecka har gått..

1 vecka kvar.. det här i fanimej livet!
Värmet är ooolidlig och jag har aldrig svettats så här mkt i hela mitt liv.
Men det gör inget! Jag trivs!

Känns som vi har varit här jättelänge, lr känns som att jag varit ifrån "hemma" jättelänge.
Men fatta känslan om vi skulle åka hem redan idag, usch! Hemsk tanke!

Vi har provat på turkiskt bad, väldigt speciellt. Men helkroppsmassagen efteråt var helt fantastisk! Tror det blir en till sån innan vi åker hem.
Vi har provat på turkisk afton oxå, det är trevligt.
På onsdag ska vi prova på rafting, det kommer bli sjukt läskligt men jävligt kul tror jag!:)

Jaja, nu ska jag återgå till stekandet i solen , slappandet under parasollen, haha! Är 40 grader i skuggan, så min kropp börjar typ koka om jag ligger i solen för länge! :D

Merhaber!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0