Är jag gammal lr?

Så har sista programmet för denna säsongens allsång avslutat.
Gud ville tydligen inte att jag skulle gå dit och se det i år..
Har typ stängt varje tisdag och nu idag när jag skulle gått blir jag sjuk. Typiskt!

Men, var ändå ingen höjdare ikväll. Någon jävla Markus Krunegård förstörde allt.
Är jag totalt efterbliven lr? Vem fan är han?
Var det bara jag som hörde hans låt för första gången?
Är det bara jag som önskar att samtliga slipper höra den igen!?

Fruktansvärt var det! Vilken megatönt!

Skifs var iaf grym!


Skriv en rad!
Postat av: Amanda

Haha, gör det gumman! :D <3

Jaaa, den knäcker verkligen! :)

2009-08-04 @ 22:24:22
URL: http://litesweet.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan jag har precis börjat med en outlet där jag säljer allt från skor till klänningar till accesoarer och liknande, olika storlekar och varianter för att försöka passa alla.. Hur som helst så är det mesta helt nytt eftersom jag shoppar väldigt mycket blir det att mycket inte ens blir använt och bara hänger i garderoben därför tänkte jag att det var en smart idé att sälja de så någon annan får större nytta av de än jag själv.



Kolla in outleten direkt på den här länken: Http://lisettee.blogg.se/outlet



kram lisette

2009-08-05 @ 09:40:32
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0