cash is king..

Jag & hjärtat har varit och fusksolat lite. Vill ju inte bränna sönder oss totalt när vi åker & vi båda är två likbleka jävlar som inte sett solen många ggr detta år ;)
Imorrn när jag slutar blir det stan nån timma, införskaffa lite saker jag behöver inför resan.
Hmm, typ, hudlotion, ansiktsrengöring+kräm, 2 spel (jag & älskling ska ha kul med ;D ) mm.
Sen när han slutar ska han komma in och möta mig, ska vi gå och växla pengar.


Våra fickpengar.
Kul att ge växel-affärs-damen 14.000 & få tbx typ 2 ?
;)

Skriv en rad!
Postat av: M a ll a n m a mm a

hahaha undrar vad som hände i med att hon blev sådär liksom :o

2009-08-10 @ 20:00:27
URL: http://HTTP://MALLANMAMMA.BLOGG.SE
Postat av: Trees

ojoj jösses vilken summa till fickpengar:) Hoppas ni får det kul!



Ja det ska bli underbart:D Ja, det är ju ofta ett förhållande som hindrar en från att åka iväg, och kanske att man inte får tummen ur röven också då^^ Ha de gott nu!!

2009-08-11 @ 13:45:25
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0