God (velig) morgon..

Mår lite bättre idag. Tror jag. Brukar iofs må som bäst när jag vaknar.
hmm..
Vill ju åka ut till olas land idag..
För idag fyller faktiskt mitt gudbarn hela 1 år!
Tiden har gått helt sjukt fort. Det går inte att förstå.
Kommer ihåg när jag fick samtalet ifrån malin där hon berättade att hon var gravid.
Det var i 2a månaden.
Sedan dess har tiden bara sprungit iväg.

Tinda är en liten busig tös, som är fruktansvärt tidig i utveckligen.
Hon kan redan gå. Inget staplande här, utan här är det löpning som gäller.
En helt fantastisk unge, det är vad hon är!






Grattis min lilla baby på 1-års dagen!
Jag älskar dig! :)

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0