många pluspoäng!

Kräftkalaset hos mor och jan igår var mkt mysigt!



Åter systrar igen! :)

Pumah var oxå med och kalasade! Världens sötaste!

I väntan på maten.



Klassiska ansiktsuttryck för vår familj.
Lussan är självklart den som håller låda.
Hampus ger en blick som säger "nu ljuger du louise"
Jannes blick säger "oh herregud"
Julia skiter i.
Christer äter mat!
Mammas blick är detsamma som ????
& jag försöker hålla mig i bakrunden och slippa undan för antagligen berättar lussan någonting dumt vi gjort när vi var yngre.


Min tallrik när jag var klar.


Christers tallrik när han var klar, & då fick mamma ändå gå och hämta en kycklingklubba åt honom. :D


Kvällen avslutades med tp.

Skriv en rad!
Postat av: Malin

Mysigt & GOTT me kräftoooor :D

2009-08-01 @ 14:54:03
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0