Varför jag längtar till hösten:

1: Sommarkläder i all ära. Men finns det någon mysigare än när man börjar se höstmodet ta plats i butikerna?
 Mysiga koftor, skinnjacka med pälsväst över, skinnhandskar, stora halsdukar, stövlar.
Love it!

2. Alla mysiga filmkvällar. Tända ljus, gott och äta, vin, tända ljus. Mys!

3. Alla sjukt bra serier som börjar igen. Man har något att se fram emot nästan varje dag.
Gossip girl, Desperate houswifes, Greys anatomy, christine. Ja herregud säger jag bara :)
Någon som vet om det kommer en till säsong av one three hill i höst?

4. Slut på sommarrean. Visst det är kul att hitta ett fynd. Men att behöva känna en stor suck varje gång man går in i en affär & typ vilja vända i dörrn för att det ligger kläder överallt och folk kryllas värre än svältande afrikabarn skulle göra på en buffé.

5. Mössor! Det fick inte räknas in bland höstkläderna. För mössor, det är något jag älskar!
Bor typ i en mössa hela hösten och vintern. mm Jag älskar det!





Skriv en rad!
Postat av: Julia

nej jag förstod det men tyckte att det låter dumt med "äkta" syskon, och bättre med helsyskon:)

tre av dom bor med min pappa i norge men resten bor jag med :)

2009-08-06 @ 18:48:51
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: ida.

Hihi okej, jag ska väl typ pröva det någon gång då =) ( alltså om jag kommer ihåg det ;) )...

2009-08-06 @ 19:21:46
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0